100315

Hejhej! Som kanske alla märker har jag lite bloggtorka som alla underbara bloggare säger! Haha, nej jag har tappat suget bara. Vissa dagar är det skönt att skriva av sig lite och vissa dagar orkar man bara inte. Men som vanligt kommer bäl suget tillbaka, men tills dess uppdaterar jag lite när jag har lust bara.

Första dagen i skolan idag efter praktik och lov. Kändes skönt att få träffa alla men längtar dock till påsklovet ändå. Är nästan skoltrött redan..

Det är ju tyvärr väldigt tomt i plånboken nu också och så är det hela 10 dagar kvar till lön! Det värsta är att förra lönen bara gick till mat! Åt ute minst fyra dagar i veckan (fråga mig inte varför) och då blir det dyrt.. Men jag får väl klara mig bäst det går!

Ska alldeles strax byta om och åka iväg på fotbollsträning. Har tre träningar denna vecka och på söndag har vi vår första träningsmatch.. Herregud säger jag bara!



vill ha sommar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0