barnmässa

Känner att det har varit riktigt dålig uppdatering den sista tiden, men som sagt så har jag annat för mig under veckorna. Knappt så jag hinner sätta mig ner och ta det lugnt känns det som! Mitt liv består av skola, jobb och träningar och den lilla tiden jag får över använder jag till roligheter och just därför blir bloggen lidande, men jag tror ni överlever faktiskt!

Nu är det i alla fall helg igen och denna veckan har inte varit så speciell. Har nästan sett ut som alla andra veckor så det är väl inget större att berätta om. Men idag har det varit lite annorlunda. Jag och Julia var nämligen med på barnmässan i Karlstads racketcenter och gjorde ansiktsmålningar på barnen. Vi var alltså med och hjälpte barncancerfonden så de fick in lite pengar!

Alla barn var så gulliga också. Och alla vet ju hur barn är, en del satt jättestill och en del satt och pratade och rörde sig hela tiden.. Sen fanns det en del snoriga barn också och det är inte direkt det fräschaste. Mycket frågor fick man också. En jättesöt liten tjej som jag målade frågade eller nästan viskade till mig och frågade vad jag hette och sen frågade hon varför jag målade så fint! Hon va så söt så jag nästan smälte!! Kul i alla fall att dom blir nöjda.

Ska åka iväg till Linnea lite senare ikväll och umgås med henne och Natta och äta lite tacos. Sen ska vi åka tillbaka till slottsbron till föreningsfesten som är ikväll. Men jag känner mig inte så sugen så jag ska nog bara dit och kika lite. Får se om man träffar någon som man stannar och pratar med, annars blir det raka vägen hem till sängen som väntar!

Hoppas ni har en bra fredagskväll! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0