ett gott skratt tack vare en död hund

Hahhaha, förlåt måste bara berätta vad som hände när jag och Adam stod och väntade på bussen efter jobbet. Kom och tänka på det nu och sitter faktiskt här för mig själv och nästan dör av skratt! Kom ju fram en alkis till oss och började prata och så hade han en sopsäck i handen.. Han babblade på om allt möjligt och sen kläcker han ur sig att han ska stoppa sin hund i säcken för att den stendog i hans baklucka på bilen. Och jag kunde knappt hålla mig för skratt när han sa det för det lät så komiskt, men han var ju stenhög och seriös dessutom! Sen så klagar han på att han fick en vit plastsäck, för då skulle alla tro att han styckade ett lik eftersom hunden skulle lysa igenom! Hahaha, han va helt borta i alla fall och allt lät så kul! Och som vanligt låter inte allt lika kul när man berättar det, hahah men dom flesta vet väl hur det är. Jag fick mig ett gott skratt i alla fall !

Sov så gott nu, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0