jag sätter ribban högt

Dagen har bestått av jobb 12-18 sen blev det raka vägen mot västerstrand för ännu en match denna helgen! Matchen var ju mot qbik som jag nämnde igår och slutade faktiskt 1-1. Och det märks att vi spelar ihop oss mer och mer för det var en klar förbättring från förra helgen men fortfarande inte perfekt än.  Känner att konditionen inte är på topp heller, och har inte haft så stor chans att träna upp den eftersom jag varit förkyld i nästan två veckor nu. Men nu är jag frisk igen så det ska väl bli bättre nu får vi hoppas.

Ska fortsätta att plugga nu det sista och jag känner väl att jag kan provet sådär. Allt är nästan repetition från högstadiet så mycket av det kunde man från innan men det är även mycket som har försvunnit bort i tomma intet också. Men jag känner i alla fall att jag kommer klara av att bli godkänd. Men hatar när man gör lite halvdåligt ifrån sig på prov och får ett halvdåligt betyg.. Okej, jag låter som världens pluggis nu men jag måste erkänna att jag blir faktiskt inte nöjd förän jag får högsta betyg. I vissa ämnen kan jag inte uppnå det och då är jag inte nöjd med mig själv. Så tyvärr har jag lite för höga krav på mig själv..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0