packar för fullt!

Hej! Sitter just nu och målar naglarna samtidigt som jag plockar lite i mitt rum och packar inför branäs. Har faktiskt skrivit en lista för att inte glömma något och för att inte få med mig för mycket, vilket är det största problemet! Jag har alltid tendens till att slänga ner lite extra kläder ifall det skulle hända något, som på dagis ni vet, när mamma packade ner extra kläder ifall man skulle bli blöt! Tror det sitter kvar i mig än det där, haha..

Vi ska ju åka buss upp imorgon så det är ju inte så kul att ha för mycket packning med sig heller. I värsta fall så har ju syrran en hel garderob där uppe! Vi måste ju också ha med oss mat, vilket vi inte tänkte på i första hand men nu ska vi ta tag i det snart och åka och handla tillsammans..

Måste berätta att jag var lite övertaggad för en stund sen och satte på partymusik på högsta volym och dansade runt i hela huset! Haha, är ensam hemma så varför inte liksom? Sen hade jag också jättekul med camen på datorn men tyvärr så var jag och självutlösaren inte på samma nivå ;) Jag va lite för snabb, men bjuder på några bilder ändå så ni också får något att skratta åt..



Att vara nyvaken och skriva en packningslista kanske inte funkar ändå?



Hahahaha, fina ansiktsuttryck man får !! :D och snyggast tröja har jag som vanligt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0