tisdagen närmar sig sakta.. blä!

Haha, det är tydligen mitt rätta jag man ska visa för att få er (förlåt utrycket men..) aningen tröga läsare att kommentera! Lämna lite fler spår efter er så kommer både jag och ni tycka det blir roligare :D jag är öppen för alla sorts frågor, haha.

Har i alla fall tränat nu vilket var skönt. Blev inte så mycket löpning idag vilket var tur eftersom jag är ganska seg i benen efter helgens två matcher. Blir väl värre på onsdag skulle jag tro! Imorgon är det veckans tråkigaste dag - tisdag! Finns det något jag aldrig längtar till så är det tisdagarna.. Hur ovärda lektioner som helst i skolan, man skulle kunna vara hemma och sova och ändå lära sig lika mycket och sen efter det är det jobb som jag är så otaggad på just nu. Men pengarna rullar ju in i alla fall..





Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0