vårens nagellackstrend 2010

Nu har jag precis målat naglarna i en ny färg som jag införskaffade mig igår. En utav vårens färger.. Nu i vår är det nämligen inne med nästan hudfärgade pasteller, ganska dova nyanser.. Och därför passade nagellacket 20 Cairo från Mavala bra. Tyckte om färgen faktiskt! Tror att jag kommer trivas i vårtrenden även om jag trivs i alla sorters knalliga färger på naglarna också.





Ursäkta mitt spill utanför naglarna, ska fixa det med tops och nagellacksemover så fort det torkat ordentligt!



Vad tycker ni? Kommer ni också trivas i detta eller kommer ni fortsätta att använda mörka och färgstarka lack?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det bruna känns lite läskigt men så fort man vänjer sig tror ja det kommer vara grymt snyggt!



fin blogg!

2010-03-17 @ 17:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0