100531

Idag tog jag mig en dag ledigt ifrån skolan eftersom vi ändå bara skulle titta på en film och för att jag hade lite skolarbete att göra. Har förbättrat ergonomiuppgiften så nu hoppas jag den är bra! Har även tränat på provet i samhäll som vi har imorgon så nu hoppas att jag kan det. Bokade även in mig på karlstad trafikskola så nu är det allvar på riktigt!

Har ändå inte varit ledig hela dagen utan jag har även jobbat på makalös idag. Har ju bara tre pass kvar nu innan jag slutar också. Gick faktiskt väldigt bra idag också, vilket var kul.

Nu ska jag ta med mig min "träningskompis" och göra situps och armhävningar för vi har lovat varandra att göra det varje kväll framöver! Haha vi får väl se om det ger något resultat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0