första maj!

Igår var de valborg och det firades hemma hos Julia men några av mina underbara klasskamrater. Började kvällen med att redigera skräckfilmen, och så insåg vi att den kommer bli ett fiasko! Inte läskig för fem öre, men våran idé var väl bra i alla fall. Senare på kvällen lagade vi mat och drack lite och till slut hamnade vi på en fest i stan. Hade riktigt kul igår faktiskt och måste säga att kvällen slutade otroligt bra!

Idag har jag bara tagit det lugnt. Åt lite pizza och firade pappa som fyllde år för några dagar sen och sen har jag sminkat mamma som ska iväg på dansbandsgala. Ska strax bege mig iväg till grums för att ha myskväll med några kompisar och så ska jag försöka att inte bli för sen inatt. Ska ju faktiskt upp och jobba imorgon..

Hoppas ni haft en bra valborg allihop! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0