mors dag

Hej nu har jag precis kommit  hem från matchen. Slutade med förlust mot seriesegrarna qbik så vi kämpade på bra ändå, kände dock att det inte var en så bra match av oss ändå men det kan ju bero på att vi inte hade ordinarie lag också.

Har varit hos mormor i sunne hela dagen idag och firat mors dag. Övningskörde både dit och hem så idag har jag tränat ordentligt. Ska ringa till Karlstad trafikskola imorgon och boka in mig på ett startpaket och börja ta teorilektioner i juni. Jag fyller ju faktiskt år på lördag så körkortet närmar sig!!

På tal om lördag så är jag riktigt taggad också!!! Hoppas ni andra brudar också är det för då jävlar blir det att fira både mig och Julia!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0