naturprov

Sitter just nu och pluggar inför naturkunskapsprovet som jag har imorgon. Har ju inte haft tid för det under veckan eftersom jag har jobbat varje dag så jag satte mig med det för någon timme sen och det känns inte så bra.. En annan sak som inte är så rolig är att jag har suttit inne och jobbat idag när det har varit så fint väder! Det är väl typiskt.. Blev riktigt sur när jag såg en tjej genom fönstret som låg ute på balkongen i bikini! Och där satt jag inomhus och sålde en mattidning! Ibland är då livet orättvist.. Men förhoppningsvis ligger min plånbok mer på plus än vad hennes gör.

Ska försöka att inte fasta framför datorn nu som jag brukar för jag måste faktiskt få in all fakta i huvudet nu. Känns som att detta provet är avgörande för vilket slutbetyg jag kommer få i kursen så därför måste jag lägga ner mig! Får hoppas att Eva har varit på bra humör och gjort ett lätt prov.

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0