på väg att bli lite sjuk ?

Idag skulle jag egentligen ha jobbat men efter skolan fick jag en sån fruktansvärd huvudvärk. Först hade jag tänkt att köra på ändå men efter en timmes väntan blev det inte direkt bättre och samtidigt gjorde huvudvärken mig illamående så jag sjukanmälde mig i sista sekund och åkte hem istället. Vilket troligen var ganska bra. Somnade direkt jag kom hem och sov till klockan sju när mamma knackade på dörren och bjöd på fruktsallad! Det var riktigt gott kan jag säga. Har dock fortfarande huvudvärk men är i alla fall lite piggare.

Ska försöka städa lite på mitt rum nu och sen kanske sätta igång med någon skoluppgift när jag för en gångs skull är hemma.. Imorgon har ju hela hantverksprogrammet resursdag vilket innebär att jag inte behöver åka till skolan imorgon. Dessutom åker resten av klassen iväg till polen igen på beauty cruise-kryssning och då sa min lärare att jag kunde vara ledig på fredag också, så nu har jag långhelg!

Anledningen till att jag inte kan följa med på kryssningen är att jag ska jobba. Har ju tackat ja till massa tider på makeupstore under helgen och jag vill verkligen inte missa denna chansen till att få mer jobb så därför står jag över den resan.



Ni får ha det så kul nu sötnosar! vi ses på måndag igen :D
håller tummarna för att färjan inte gungar så för er denna gången ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0