pink

Idag har jag jobbat på makeupstore, höll några kurser så tiden gick väldigt fort faktiskt! Efter jobbet åkte jag raka vägen ner till Strandvallen för att spela match med divison 5-laget. Gick faktiskt jättebra för oss, vi ledde med 2-1 ända fram till den sista minuten då vi tyvärr inte orkade hålla emot mer så matchen slutade oavgjort. Det roliga med att jag kom direkt från matchen var att jag fortfarande hade dagens smink kvar, så jag sprang runt där på planen med en skrikigt rosa ögonskugga! Hahaha, det inte är inte varje dag man är så sminkad på fotbollsplanen. Motståndarna måste väl trott att jag gjort mig fin inför matchen eller något liknande!

Ska bara ta det lugnt ikväll, till skillnad från vad mina älskade klasskamrater troligtvis gör! Kan tänka mig att de precis kommit upp till en hytt och sätt igång och festat. Festa lite åt mig brudar!

Min kväll lutar åt filmkväll! Mycket trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0