rådjursögon

Beställde linser från fargadelinser.com för ett tag sen och idag fick jag hem dom! Bruna linser blev det!

Tycker egentligen om min riktiga ögonfärg väldigt mycket men när de ändå hade specialpris så kunde jag inte hålla mig. Så jag klickade hem ett par bruna som faktiskt såg ganska naturligt ut på mig eftersom jag nu har grön-bruna ögon. Men som jag har hört av andra så ser man faktiskt lite snällare ut i bruna ;) hihi, riktiga rådjursögon!

Före :



Efter:





Kan tillägga det att det känns ovant i ögonen för mig som aldrig haft linser förut! Men det är väl en vanesak.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka beställde du:D?

2010-05-12 @ 18:02:29
Postat av: elin

Svar: tror de hette freshlook brown bara :D

2010-05-14 @ 11:53:14
Postat av: Anonym

hur fixar du dina ögonfransar så fint?:)

2010-05-14 @ 12:21:47
Postat av: elin

svar: Jag gör egentligen inget speciellt. Jag har väldigt långa och fina fransar naturligt vilket många påpekar! Jag använder en mascara som både förlänger och ger volym och "gnuggar" in den från roten när jag målar på. Något jag hatar är klumpar så ett lager räcker för mig!



ps. Använder makeupstores mascara max lashes

2010-05-20 @ 21:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0