regn, regn, regn..

Alla märker nog vilket äckligt regnväder det är ute och det värsta med denna morgonen var att vi hade idrott. Det är vanligtvis väldigt kul med idrott, men inte när man måste ut i regnet och orientera! Det var ganska skönt att vara ute ett tag, till det började ösregna. Jag och Julia försökte fullfölja men gav upp när vi var helt genomblöta och sura.. Klantarslet själv sprang ju rakt igenom ett gäng brännässlor med bara ben när vi letade efter en kontroll, ajaj..

Dagen fortsatte med en halv lektion matte innan jag begav mig mot grums och till arbetsintervjun. Det kändes faktiskt som den gick ganska bra och jag kommer få besked nästa vecka om jag får jobbet. Jag kunde nog ha varit lite bättre förberedd innan men allt flöt på ganska bra ändå! Det är alltid så att man kommer på bättre saker att säga efter intervjun.

Eftersom vädret inte verkar bli bättre så ska jag sätta mig och plugga lite nu och försöka bli klar med ytterligare en uppgift. Kanske två om jag har tur.. Sen får jag se vad kvällen erbjuder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0