söndagsplugg

Nu är helgen över och jag har haft två kanonroliga dagar! I fredags grillade vi ju hemma hos Jon och det var riktigt trevligt, och tro det eller ej men jag klarade faktiskt av att bada i sjön! Tre gånger doppade jag mig till och med, det är inte dåligt, haha. Som tur var hade vi en varm bastu att springa in i efter.

I lördags, alltså igår spelade jag match och den matchen är något jag tror alla vill glömma. Pinsamt är vad det är.. Jag gjorde i alla fall mitt första mål för säsongen, det var väl det enda som var positivt.

Efter matchen hade vi laddad upp med pizza och drog igång en lagfest som också var riktigt rolig. Kvällen blev dock väldigt tidig för mig eftersom jag inte var så pigg. Trodde nästan att syrran hade smittat mig med magsjuka där ett tag. Hoppas alla andra hade det roligt i alla fall! (synd bara att det alltid finns folk som ska förstöra för andras på fester, som vanligt..)

Idag ska jag bara plugga och försöka att bli av med högen av skolarbeten som ligger här hemma. Alla lärare tänker ju alltid likadant och lägger en sista uppgift innan sommarlovet så att man har hundratals grejer att göra samtidigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0