varför går alltid nationella prov åt helvete?

Skulle behöva bli riktigt ompysslad nu..



Dagen började med nationellt prov i engelska som var hur svårt som helst! Hann nästan inte ens klart med läsförståelsen så hade lite panik på sista sidan. Lyssningsdelen ska vi nog inte ens prata på. Har ju även jobbat på makeupstore idag och idag var första dagen jag var själv i butiken. Höll även min första riktiga kurs och det gick superbra! Var riktigt roligt!

Stängde ju butiken helt själv också och det gick galant förutom när jag skulle stänga de förbannade glasdörrarna som är helt sneda! Kämpade tills svetten rann ner för ryggen på mig och till slut fick jag fråga en vakt om hjälp, hahaha.





På naglarna idag har jag det nya nagellacket Marcus från MUS



Blå skugga och slips var dagens dresscode på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0