bilder från helgen

Nu kommer det lite bilder från helgen. Fredagen spenderades på nöjesfabriken. Kvällens dj som spelade var Eddie Thoneick och det var en riktigt bra kväll! Dagen efter begav jag mig till min syster i Olso och var ute och åt med familjen. De åkte hem senare och jag och Emma skulle egentligen se vad Oslos nattliv hade att erbjuda men istället hamnade vi hemma hos Caroline och Gustav och det var minst lika trevligt!

Två av bartenderna på nöjes som vi sminkade. (Innan vi hittade vaxet och kunde göra riktiga sår! Haha)





Dansarna som var jättetrevliga, roliga och duktiga!



Kalle och Fagge som var utklädda till?



Jag och Lina i logen.



Träffade på en kyckling i rökrummet! Ingen aning om vem han var heller!?



Festade med Eddie bakom dj-båset



Emma och Carro hemma hos Carro i Oslo på lördagen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0