dålig start på dagen

Dagen idag började inte så bra. Först gick min GHD-tång sönder, så när jag plattat halva håret bara dog den! Fick lite panik eftersom den har krånglat ändå sen jag fick den men ändå inte skickat tillbaka den och nu efter något år är det väl säkert ingen garanti på den heller! FAAAN.. Kan ju säga att jag inte tycker att den var riktigt så bra som alla säger efter att ha använt den så länge, testade att locka håret med en ghama plattång och det gick hur mycket bättre som helst med den! Antingen är det fel på min, eller så har jag blivit lurad.. Det andra som hände mig var att jag missade bussen, men som tur var kunde jag låna bilen så jag inte kom för sent till praktiken första dagen.

Har ju börjat min praktik på footnews och jag trivs jättebra. De som jobbar där är supergulliga och jag har redan lärt mig deras konstiga system i lagret och kassan. Jag är faktiskt den första praktikanten de tagit emot någonsin. Vet inte varför men de brukar inte ta emot praktikanter vanligtvis. Men dom har ju tur med mig som redan har butiksvana i alla fall.

Vill bara uppmana alla att ta det lugnt i snöovädret! Körde bil hem från karlstad förut i stormen och det var INTE kul! Satt och hade ont i magen hela vägen hem, dock körde alla bilar i typ 70 km/h på en 100-väg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0