har nog slagit i skallen..

Det som hände nu kommer ALDRIG hända igen.. Jag fick ett godissug och visste att vi hade en marabou chokladkaka i köket så sprang ner för trappen för att öppna den och ta några rutor och precis när jag skulle öppna pappret så fick jag en tanke "nej du behöver inte det här" så jag struntade i det och la tillbaka den OÖPPNAD!! Nu har jag nog blivit sjuk..

Jag som är världens godisgris och kan trycka i mig godis när jag inte är sugen bara för att jag vet att jag tycker det är gott avstod från att äta choklad! Nej nu är det nästan så jag ångrar mig.. Fast nej, jag är stolt över mig själv så nu kan jag gå och lägga mig med gott samvete. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0