inspiration

Shit vad trött jag är! Och ändå är klockan bara halv åtta! Jag skulle lika gärna kunna gå och lägga mig nu. Vet inte varför jag är så trött men kan nog vara något med att det är så mörkt hela tiden.. Får väl inte den rätta sömnen varje natt heller.

Idag har det varit en rolig dag på praktiken. Inte så mycket folk men väldigt mycket fika! Bergquist kedjan som footnews hör till har vunnit två priser under modegalan i stockholm så det firade vi med prinsesstårta. Det slutade med att jag och Camilla fastnade i personalrummet och berättade spökhistorier för varandra haha!

Väntar på att Jocke ska komma hit efter sin träning. Har inte sett han sen i måndags eftersom han varit i Oslo och jobbat hela veckan, sen kommer ju även Emma hem ikväll så då blir det tacos!

Bjuder på lite inspirationsbilder inför fotograferingen imorgon!









Och ni ser ju säkert att jag är inne på riktigt extremt denna gången! Gärna massvis med fjädrar!

Kommentarer
Postat av: louise

Detta kommer bli intressant att se :) kommer nog bli riktigt coola bilder :D jag är förväntansfull inför morgondagen..

2010-11-11 @ 20:30:20
URL: http://louiiiseeeh.blogg.se/
Postat av: hallis

oj va härliga bilder, vart hittar du allt pene p? :)

2010-11-12 @ 00:44:33
URL: http://vhallberg.blogg.se/
Postat av: pene

google, min bästa vän ;) hihi

2010-11-15 @ 18:49:03
URL: http://eelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0