morotskalle!

Färgade ju mitt hår för ett tag sen och blev jättenöjd! Nu har jag fått utväxt och tänkte experimentera med det lite innan jag färgar den och därför köpte jag en färgbomb nummer 734, färgen kopparguld. Ville ha en liten förärdring och tänkte att det säkert blir snyggt! Testade den förut och nu ser jag ut som en morot i skallen! Håret närmast ansiktet var ganska blont sedan jag var blond i hela håret och det säg åt sig mest färg så i överhåret är jag ganska orange och ned mot topparna helt okej. Tycker jag ser nästan förjävlig ut! Kanske för att jag ser så trött ut nu också. Men får väl gå så här imorgon och se hur det ser ut då jag gjort mig i ordning, annars får jag väl duscha ur det så gott det går. Det är ju det som är bra med en färgbomb, att det går att få bort om det skulle gå åt helvete..

Ser ju dubbelt så illa ut i min kamera när jag hade blixten på! Undrar hur det då kommer se ut i solljus, hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0