Nova

- Gjort första praktikdagen på Nova

- Lämnat in CV:t på BK

- Duschat

Så har ungefär min dag sett ut! Och så kan jag ju berätta att praktiken på Nova känns okej. Känns lite sådär bara för att jag inte kan göra så mycket mer än att städa och plocka varor och jag är en sån person som hatar att bara stå och inte göra någonting! Så skitsamma egentligen vad jag får göra, så länge jag är i arbete så är jag nöjd eller ja jag gör ju inte vilket skitjobb som helst men tror ni fattar vad jag menar! Fick i alla fall en skitstor leverans idag som jag fick pyssla med ett tag eftersom det inte fanns så mycket lagerplats.



Hur har eran dag varit? Lämna gärna en kommentar så blir jag alltid lite extra glad ;)


Kommentarer
Postat av: bergh

en vecka till sen ses vi<3 :)

2010-11-24 @ 00:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0