söka nytt jobb

Sitter och skriver om mitt CV och personliga brev just nu. Även om det bara var ett halvår sen jag skrev det sist så ser jag redan nu vad dåligt det var då. Konstigt att något man tyckte var bra då kan vara så dåligt nu. Anledningen till att jag skriver på det är för att jag ska söka ett till extrajobb. Såg ju i vår lilla grums/vålbergs tidning att de söker extrajobbare till burger king här i grums nu inför högsäsongen i vinter och det låter som ett perfekt jobb för mig som vill tjäna lite extra pengar! Och jag lär ju hinna det eftersom jag bara jobbar varannan helg på makeupstore. Och mer jobb är aldrig fel!

Under tiden jag skriver myser jag i mina alldeles för utslitna shepherd ulltofflor som jag inte kan leva utan! Kan ju säga att de är slitna med hälsan, och faktiskt har de hängt med i säkert fyra år snart. Kanske dags för ett par nya?



Ett litet hål ..


Kommentarer
Postat av: Felicia

Då är vi två, hoppas båda får jobbet då :-)

2010-11-22 @ 21:23:43
URL: http://ffflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0