winterland

Idag har vi fotat hela dagen. Erika var min modell och jag gjorde en guldig sminkning och lockigt hår på henne och fotade utomhus vid en borg. Blev verkligen assnyggt! Och det var mycket tack vare att Erika var en sån snygg modell också!

Hinner inte lägga upp alla bilder idag. Men bjuder på bilder från i torsdags när jag sminkade Louise i en vintersminkning!

Modell: Louise Högberg
Smink/hår: Jag
Fotograf: Sofia Gård





Kan tillägga att jag inte blev helt hundra procent nöjd med min sminkning på dessa bilder eftersom jag förstörde det lite med glitter. Men tror nog mer att det är jag som ser vad det är eftersom jag är riktigt kräsen gällande bilderna till portfolion! Louise är snygg i alla fall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0