fotoshoot of today

Idag har det varit en heldag i fotostudion. Hade Malin som min modell idag och gjorde en riktig eldig höstsminkning som blev ännu bättre på bild. Fotningen bjöd på ett antal skratt och även tårar!

Jag var ju modell åt malin och hon gjorde en vacker höstsminkning på mig. Men jag fick dock än en gång bevis på att jag inte ska ägna mig åt modellyrket. Jag blir helt enkelt inte bra på bild, visst sminkningen blev bra men jag tror nog bara inte jag gillar hur jag ser ut på bilder. Jag är bättre in real life ;)

Bjuder på en smygbild från fotningen och idag var vi riktigt vågade!



Haglade ju som fan när vi skulle åka hem också! Stora kulor som studsade ned på oss, gjorde nästan lite ont.. Jag vill inte ha vinter redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0