halloween

Igår var det halloween sminkning som gällde på makeupstore. Blev inte nöjd med min sminkning men ändå vann jag tävlingen som jag och Jessica hade om snyggaste halloween-skönhets-sminkning. Så mitt pris får jag imorgon på personalmötet!

Blev tjejkväll på kvällen med mat, bål och tjejsnack. Blev dock en tidig kväll för mig eftersom jag var så himla trött och blev illamående på kvällen. Men det var trevligt så länge det varade!

Idag har vi sminkat och fotat hela dagen. Fotade första gången utomhus och var på lassehall i grums vid vattnet alltså och lyckades ta oss ut på en massa stenar i vattnet. Tror det kan bli riktigt bra bilder! Får troligtvis bilderna imorgon så tänkte visa er det imorgon eller på tisdag. Men nu har jag inte tid att skriva mer för ska åka iväg och se på handboll nu.



Den vinnande halloween-sminkningen! Ögonbrynen gjorde hela sminkningen, annars var den inte så speciell.



Halloween-bål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0