ian carey

I fredags blev det utgång. Ian Carey gästade ju nöjesfabriken och det var en riktigt grym kväll! Riktigt bra musik och bra sällskap! Vill tacka alla mina underbara vänner att ni finns, ni är bäst! Kvällen slutade lite olyckligt för mig när jag klantig som jag är lyckas tappa plånboken när jag går ut från nöjes. Men ibland är turen med mig! Polisen ringde igår och hade fått in den av någon ärlig person.

Jobbade på mus hela dagen igår och kvällen blev en lugn myskväll med jocke. Idag ska jag bara plugga historia..  kul! Men har man prov imorgon så har man. Och jag skjuter alltid upp pluggningen till det sista så jag får väl stå mitt kast.

Har tyvärr inga bilder från fredagen. Konstigt nog tog jag ca fem bilder på en kväll och alla var suddiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0