måndag

Nu är det måndag igen och det börjar närma sig höstlov! Känner att det är välbehövligt för att hinna ikapp med vissa saker. Till exempel träning och skolarbeten. Har ju en del inlämningar att göra och när jag har praktik från 10-18 så har man inte så mycket tid på sig till de sakerna. Speciellt inte när jag bor i Slottsbron och åker hemifrån klockan 9 och kommer hem klockan 7. Så visst är praktiken rolig, men jag har ju inte så mycket till liv utöver det kan man säga.

Ska snart dra iväg och träna med mamma. Idag har vi ju varit i skolan så slutade fyra så idag är typ enda dagen i veckan som jag har tid till träning. Fick med mig ett par skor hem idag med. Ett par höst-boots. Och det var också väldigt välbehövligt eftersom jag fortfarande springer runt i mina converse och stövlar från förra hösten och de är en aning slitna. Billiga var skorna också, endast 399:- på din sko!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0