härlig måndag

Nu har jag orkat med att ladda upp alla bilder från Cypern-resan. Har dock inte lagt upp alla för det skulle ta ett tag.. Bloggade ju inget igår heller eftersom jag pluggade på teori och spelade match. Var ända borta i råda igår och spelade match, och förlorade så det var inte så kul..

Har bara haft individuella val idag nästan och jag känner på mig att måndagar kommer vara tunga på grund av de lektionerna. Men jag tänker absolut inte hoppa av någon kurs så jag ska kämpa på året ut! För efter detta året är det inte säkert att jag kommer plugga så mycket mer i mitt liv. Inte än på ett tag i alla fall!

Ska försöka plugga ikapp lite som jag missat de senaste veckorna och sen bosätta mig framför tv:n. Andra programmet av lite sällskap är ju idag och det får man ju inte missa! Jag är nog den enda i grums kommun som kan sitta lugn när det sänds eftersom jag är helt hundra på att jag inte är med! Tänker på Linnea som blev intervjuad! Hon vågar väl knappt titta ifall hon skulle komma med haha. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0