nu har jag röstat!

Ja då har jag röstat för första gången i hela mitt liv! Var väl inget speciellt med det känner jag eftersom jag tyvärr inte är så insatt. Jag är inte så intresserad av politik men röstade ändå. Vägrade rösta blankt eftersom man då typ ger bort en röst till sveriedemokraterna. Det är ett parti som jag inte förstår mig på.. Borde det inte vara förbjudet att sånna partier finns egentligen? Och dom som röstar på SD förstår jag mig heller inte på. Är inte alla människor lika värda undrar jag?

Jaja, nog om politiksnacket nu. Jag borde egentligen inte ha några åsikter eftersom jag är så dålig på allt vad politik handlar om.. Tog mig en springtur direkt efter jag hade röstat och tyvärr så har mitt knä börjat krångla så det slutade med en powewalk istället. Men lika skönt de! Ska köra lite basic styrka på mitt golv nu tänkte jag och sen hoppa in i duschen och sen ska jag se på fotboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0