the grudge..

Det har varit en heldag i studion och idag startade vi upp ett nytt case där vi ska skapa en karaktär efter en bakgrund. Och vi ska använda oss av kläder, makeup och styling av hår och fota vårat resultat. Jag och Sara samarbetar och fick en svart och silvrig skog som bakgrund och vi kom snabbt på idén att göra en skräckfilmsversion av vår modell. Lite the grudge liknande. Så jag testade att sminka Sara och det blev faktiskt riktigt coolt för att vara första gången jag gjorde det! Tror det kan bli riktigt bra med helheten faktiskt!




Resultatet av idag
Lånade bilden av Viktoria

Ska mysa med tacos ikväll med min pojkvän, syster och hennes pojkvän och se på idol! Ha en bra fredag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0