bildregn

Nu äntligen bloggar jag från en riktig dator och kan ladda upp bilder! Bilderna från L'oreal-visningarna laddar jag upp i ett nytt inlägg efter detta. Här kommer bilderna från Chuckie-borås-göteborg-helgen.

Desirée in action med en av dansarna.



Det färdiga resultatet blev ascoolt! Och visst är de lite lika avatarer! Det var inte meningen men så blev det och när de dansade på scenen med roboten var det nästan så jag fick gåshud!



Tjejerna och roboten. Killen i dräkten är 15 år! Fatta vad mäktigt att få stå på scenen och dansa i robotdräkten när Chuckie spelar!!



Dansarna och Chuckie.



Alwaro från spanien och Chuckie.



Victoria, Alwaro och jag på Grand i Borås.



Det spårar ur!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0