Förra veckan i bilder

Firade ju Desirée och även Josefine i torsdags och då hade vi en liten pysselkväll dagen innan eftersom festen vi skulle till hade tema "mask". Skitkul med lite annorlunda för en gång skull även om det inte var så mycket.. Blev utgång på fredagen också och då var vi på tempel där italiobrothers spelade, sen på lördagen blev det jobb på MUS.

Linas, Hallbergs, Josefines, min och Desirées masker.



Pysselverkstad i Fritzl.



19 åringen!



18 åringen!



TigerLina!



Klockan tolv kom Darth Wader och hämtade Desirée och drog med henne till dansgolvet medan vi sjöng "Ja må hon leva.." Sedan bjöds det på shots!



Bild på mitt smink från lördagens jobb. Har använt mig av eyedustet hectic och den orangea skuggan beautiful morning som ingår i pixel-looken. Läpparna målade jag knallorangea efter jag tagit denna bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0