Långfredagen


Idag har jag för en gångs skull varit ledig och tagit det lugnt. Fick äntligen sova ut, och som jag har längtat efter det! Åt sedan lunch med Peter Siepen som är en god vän till Martin, satt ute i solen jättelänge, tog en kaffe och en liten promenad runt hamnen. Sen blev det verklighet igen och jobb väntade på nöjes. Men eftersom det var så lugnt idag så fick jag sluta tidigare vilket var ganska bra eftersom jag ska upp och jobba på Makeupstore imorgon igen. Men dum som jag är så är jag fortfarande uppe! Var sp uppe i varv förut när jag kom till "garaget" så jag fick för mig att storstäda! Så nu är det fint när Martin kommer tillbaka.

Efter jobbet imorgon ska vi faktiskt åka till Hagfors och äta middag med Gullis föräldrar och det ska bjudas på hästkött!!! Det blir en ny upplevelse..

Nej nu ska jag sova! Ber om ursäkt för ännu en iphone-uppladdning utan bilder! Men om någon vecka lovar jag att det ska bli bättre uppdateringar! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0