på jobbet

Just nu är jag på jobbet, alltså makeupstore om någon undrar. Johanna blev sjuk så fick hoppa in istället för henne. Butiken är skinande ren, hyllorna fulla och jag har ingen kurs så det börjar bli lite långtråkigt.

Har ju varit på dop i borås under helgen och det var jättefint, var ju Martins gudbarn Linnea som döptes. Efter dopet blev det lite annorlunda dopfest och sedan utgång och jag kan säga att det blev en galen kväll som slutade med massa shots i baren.

Tråkigt för mig att vi har butiken inne i en galleria idag när det är så fint väder.. Det är väl typiskt. När det väl är fint väder så jobbar jag, sitter i en bil eller går i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0