På väg till Göteborg


Hej! Har ju inte uppdaterat som jag sa sist eftersom det har varit fullt upp hela helgen. Har hunnit med utgång i karlstad, Borås och Göteborg och även hunnit med jobb både på Makeupstore och för L'oreal. Sitter faktiskt på tåget till Göteborg nu med Sandra för att vara med på deras visning och sminka igen.

anledningen till att jag inte uppdaterat än är att jag inte varit hemma sen i torsdags och inte kunnat lägga in bilderna på en dator. Har faktiskt mycket roliga bilder att visa! Åker inte hem ikväll heller för det blir nog sent, men på torsdag då lovar jag att min blogg ska bli lite roligare igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du hitta på efter studenten då? några planer?



fin blogg:)

2011-04-14 @ 20:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0