en bulle?

Har varit i skolan hela dagen och fått väldigt mycket gjort också! Sitter dock uppe nu och klockan är snart två vilket inte är bra när jag ska upp till skolan imorgon.. Men jag lär väl vara i samma skick som de som är ute och festar ikväll, förhoppningsvis i bättre skick om jag känner de brudarna rätt!

Morgonen idag började med engelska provet och tror ni inte att provet var på det jag inte hade läst igenom! Jo! Så det blev att hitta på lite! Sen har jag jobbat med internationella relationer hela dagen. Nästan ända till nu med undantag av att jag var och tränade fotboll en stund förut och åt tacos med mamma och min lillebror. Men arbetet är så gott som färdigt nu! Har skickat iväg det till Mia för lite finputsning.. Så nu har jag bara redovisningen kvar att bli klar med!

Fick lite panik förut när jag insåg hur lite tid jag har på mig till de skolarbeten som kommer komma under de närmsta veckorna. För det första så har jag missat alla naturkunskapslektioner detta året pga jobb, vilket inte är bra.. Så fick ta reda på vad vi har gjort så det har jag att ta ikapp tills på måndag. Har detta arbetet som ska vara inlämnat på tisdag + att jag ska ha redovisning då eftersom jag är ledig från onsdag nästa vecka. Ska ju till stockholm på intensivkurs med makeupstore vilket jag verkligen ser fram emot! Denna helgen ska jag ju till Borås så det är inte mycket tid till att göra skolarbeten.. Det värsta är att jag kommer missa ett case som vi har i yrkesämnena nu så det kommer jag få ta igen på resursdagen vi har om någon vecka.. Inte kul.

Okej, kanske inte är så intressant för er att läsa detta med jag var tvungen att skriva av mig lite!

Så nu vet ni anledningen till varför jag sitter uppe nu: SKOLARBETEN!!

Tänkte visa er en enkel uppsättning eller en "bulle" som jag kallar det. Inte alls något avancerat men fick ändå några kommentarer om den idag! Perfekta nödlösningen den dagen man vaknar tio minuter innan bussen går!


Sätt upp allt hår i en stram tofs ganska högt upp på huvudet och tuppera (stavning?) håret i tofsen!



Renkamma håret en aning eller låt det vara lite rufsigt för en lite mer "busig" frisyr och fäst håret runt tofsen med hårnålar och spraya!



Sådär ja! Så svårt va det väl inte?



pusssss ♥


Kommentarer
Postat av: lina

snygging!!:)

2011-02-04 @ 17:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0