festbilder

Som förlåt för veckans bloggtorka laddar jag nu upp lite bilder från förra helgen! Och nu är det ju snart helg igen! Vilket tur man har!!!

Har dock ett mördarprov imorgon på engelskan och Shakespeare och hans pjäser!! Kommer gå såååååå bra.. not.


Blev moments på torsdagen med mina fina vänner Sandra och Desirée och moment premiär var inget att direkt hurra över. Vi hade en kanonbra förfest, blev fulla, lyckades supa bort väskan, gick hem tidigt! Hittade väskan igen dagen efter som tur var!











Och såhär ser man ut dagen efter en utgång!! På Random Brand med en cola i handen ;)



Blev tvådagars för mig och Linnros på nöjes med min kusin och syster! Jag hade en asbra kväll och vi lyckades komma dit till sista låten han spelade, från och med du såklart och stod bland alla människor och sjöng med. Sen blev det att skaka rumpa tills vi tappade bort varandra och jag fastande i rökrummet med massvis av härliga människor som gav mig ett gott skratt!



Nu laddar vi för en ny helg! Och troligtvis blir det helvitt för mig!!!!! Jajamen! Mina pengar ska nu sparas till vecka nio, för då händer det grejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0