dålig dag

Idag har det inte varit någon bra dag för mig!! Började med att jag åkte iväg till skolan och trodde vi började 9.15 men märker att det är helt tomt när jag kommer dit. Får då reda på att vi skulle börja på stan med ett studiebesök på change så det var bara att åka iväg dit..

Resten av dagen gick väl ganska bra tills engelskan började och hela vår klass fick ett litet utbrott.. Eller i alla fall vissa av oss! Men får panik på den kursen verkligen..

Sen när vi slutade klockan fem så tänkte jag skynda mig hem så jag var hemma i god tid innan träningen som började 19.15. Men när jag kommer till busstationen märker jag att jag glömt plånboken med pengar och busskort i skolan! Och skolan var stängd och ingen där! Så där stod jag i stan utan att ha en chans att ta mig hem eftersom allt jag ägde låg kvar i mitt jävla skåp! Som tur är har jag snälla arbetskamrater som kunde låna mig pengar för att ta mig hem!! Hahhaha vilket psyk!

Kom hem 19.00 sprang som en idiot hem från bussen, bytte om snabbare än jag någonsin gjort förr och sprang sedan till årets första fotbollsträning!! Och jag var i tid!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0