RANDOM

Både idag och imorgon jobbar jag extra på Random Brands eftersom de är iväg och "super skallen" av sig på partykryssningen! Har precis skurat golvet och satt på musik på hög volym och det är ganska ensamt så här på morgonen haha! Men för att utnyttja tiden så har jag tagit med mig skolarbeten hit så jag slår två flugor i en smäll och är lite duktig av mig också!!
Fick mig en snygg tapout t-shirt av Erik när jag kom till butiken också och egentligen är det inte min klädstil men jag tyckte om den!!
Bjuder på en MYCKET gammal bild.. faktiskt den första bilden jag la upp på denna bloggen tror jag om inte bilderna försvunnit i arkivet! En skitunge var jag då, hade precis börjat ettan och klippte lugg! hahaha no more..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0