pictures

Hallå! Bor i stort sett i karlstad just nu och har inget internet mer än i mobilen och då är det ganska tråkigt att blogga och därför lite tunnt med inlägg. Har i alla fall tagit lite bilder på bland annat makeuper jag haft när jag jobbat och lite annat.. Enjoy!



Min påskaftonsmakeup!



Två av färgerna ur Makeupstores sommarlook Grace. Lila och rosa ögonskugga framhäver gröna ögon!



Fastnade för orangea läppar och läppstiftet citrus inhandlades till min samling..



Lekte lite med olika kajalpennor..





Blev en spontan och galen utekväll med Sandra och Desirée!



Självutlösare ♥  (Jag kunde nog svankat lite mer..) 




puss ♥



puss ♥



Dagen efter! Pigg och glad efter en natt i soffan..

Kommentarer
Postat av: dasse

HAHAHAHAHAH pigg var eja! :D

2011-05-14 @ 13:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0