snart är det slut..

Nu är det verkligen slutspurten kvar i skolan och alla arbeten som är kvar måste göras och lämnas in! Projektarbetet är i alla fall klar och mässan har varit så det är ur världen, sen hade jag även redovisning av internationella relationer idag och det känns också skönt att ha det gjort eftersom det typ var två månader sen alla andra gjorde det. Fick höra efter redovisningen från Mias del (samhällsläraren) att faktat i arbetet kanske inte  var det bästa och att hon tyckte jag kunde reflekterat mer själv så fick ett G+ i betyg. Susanne (svenskaläraren) som bara bedömde min redovisning och inte innehållet tyckte att jag lät så säker och övertygande så jag fick VG+ på framförandet.. Så man kan komma långt bara på att låta övertygande!!

Och föresten!! Min balklänning kom idag!! Har dock inte hämtat ut den från posten än för hann inte det förut så det är det första jag kommer göra imorgon när jag kommer hem från skolan!! Ska bli riktigt spännande att se hur den ser ut i verkligheten och hur den sitter!! Har även bestämt mig för en balfrisyr som jag vill ha! Ska försöka få min frisör att fixa det så också!!

Tänkte bjuda på några bilder från projektarbetet som nu är klart! Och denna gången är bilderna redigerade! Och faktiskt så är det jag som har redigerat dom själv :)







Bilderna är så stora så får ladda upp fler en annan gång.. Hinner och orkar inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0