1:a december !

idag är det 1:a december , eriks födelsedag ! GRATTIS BRORSAN :) (fast vi har ju redan firat honom)
idag var jag såå trött kan jag lova , vi hade bara en lektion idag och jag tänkte faktiskt hämta telefonen och sjukanmäla mig .. men så ryckte jag upp mej tio minuter innan bussen gick och åkte ändå :)på denna idrottslektionen var  vi i karlstad racketcenter och på grund av våra supersmarta(?) lärare som hade bokat fel så vi hade inga banor ! så vi hade idrott i 20 minuter sen sa dom att vi fick gå om vi ville .. värt att åka till skolan ? nej !

igår va det ju första advent också och det kom jag nästan på nu ! :O nej , men jag har haft så fullt upp så jag inte hade en tanke på det .. jag var ju i grums hela dagen , eftesom det var skyltsöndag så skulle vi sälja lotter för att stöda vårat älskade slottsbrons IF dam :) och det gick ju bra ! förutom de sura tanterna , hehe ;) vi tjänade faktiskt ihop 4000:- på bara lotteri , och allt är vinst ! :D och på kvällen kom ju jocke till mej så jag tänkte inte så mycket på advent :P kommer ihåg när man var liten , då var det så mysigt! man satte sig hela familjen vid köksbordet och skulle äta frukost och tända det första ljuset :) och vi barn "bråkade" om vem som skulle tända vilket ljus :) sedan satt man där och åt frukost och stirrade in i det tända ljuset och längtade till julafton ! :)numera är det bara stress och stress hela tiden ! nej , man måste faktiskt varva ner någon gång också :)



eftersom jag nu är ledig och har tid så ska ni snart få en sen veckans sminktips ;)

i eftermiddag kommer min babe också , ska bli mysiiigt ;)
och ikväll är det årets sista danslektion! "snyft"



over and out! / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0