boston tea party och basshunter-sex ?



nu har jag nyss dansat min sista lektion för iår !
men jag ska fortsätta i samma grupp nästa år , och hoppas det blir kul : D

vet ni vad jag hörde på radion ? att man blir smartare av att typ borsta tänderna med fel hand och bläddra i tidningar med fel hand , alltså den handen man inte brukar göra de sakerna med .. för på det sättet så tränade man hjärnan , det var hjärngympa ! shit , vad lätt det måste vara att bli smart isf xD man kan ju alltid försöka ;)

tittade även fram till pausen på boston tea party , och herregud säger jag bara :O var det någon mer än jag som tittade ? dom pratade ju om sex och så fick man se två stycken ha sex ! jag skämdes och tyckte det var ganska så äckligt :S usch , att folk går med på att göra sånt ! dom kan inte vara riktigt friska :S men det var ganska kul att se resultatet av hur jobbigt det var att ha sex .. om det var lika bra med sex som det är med träning , men det va det ju inte .. bara om man hade sex i en timme typ , och då skulle det vara jobbigt också "basshunter-sex" kallade dom det !



goodnight ! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0