plugghäst !

nu har jag precis blivit klar med bokrecensionen och var duktig och gjorde fyra vg/mvg- uppgifter :) sen har jag även gjort klar min textanalys av låten varning för ras av Lars Winnerbäck ! good work elin ;D suttit och pluggat sen jag kom hem från skolan så nu ska jag snart lägga mej i sängen och läsa ännu ett kapitel ur boken om jag kunde drömma istället :P har inte kommit så långt men den verkar bra hittills ;) ska ju troligtvis gå på bio på twilight till helgen också eftersom min sötnos ville bjuda mej :D

och vet ni vad jag fick reda på idag ? att jag kanske ska bli intervjuad av Björn Starrin (pölsa) imorn när vi ska pyssla med bygg och vara med i ett inslag i programmet eftersnack i Svt :S ska tydligen få frågor om julen , haha :)  jag är ju egentligen reserv för malin albertsson , men hon var sjuk idag och är hon det imorn så är jag hennes ersättare :P fast julia ska nog vara med mej som tur är ! jag kommer ju skämmas ihjäl när jag ser det , för det är så hemsk att lyssna på sig själv :O men berättar väl mer om hur det var imorn ;) om jag överlever!



föresten så har jag fått årets första julklapp ! från BBM ;)
en chokladask och en låda med ostar och kex ;) hihi






Kommentarer
Postat av: j

sv: jo haha, riktigt rolig sida. blev sittandes där ett tag kan jag lova :D

2008-12-15 @ 23:19:47
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0