vila dej i form :)

åååååh ! blir ju ingen träning nu ändå :o
jag som va så sugen !
får bli en myskväll och mycket sömn :)
man ska ju vila sig i form har jag hört ;)

-

nu snöar det också som bara den !
och här hemma slår det gnistor mellan oss kan jag lova :s
nej, borde kanske köpa hem lite pepparkakor så att vi blir lite snälla istället :$
annars kommer ju inte tomten med våra julklappar ..



en bild från förra vinter då jag, malin och isa skulle ut i snön och leka !
haha , ja vi är allt små och busiga vi ;)

Kommentarer
Postat av: jess

haha ohja, jag var ju bara 5 när greveholm gick på tv, inte konstigt att man blev rädd! nej det blir till att hitta någon med alla avsnitt och ta en nostalgikväll kände jag nu :D

2008-12-02 @ 23:42:35
Postat av: emmis

jag och andreas ska baka pepparkakor på fredag, du kan få en då, så du blir lite SNÄLL ;)

2008-12-03 @ 13:22:11
URL: http://emmaelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0