GHD's stylingtänger

hej! nu äntligen har jag tid att skriva ett litet inlägg. Dagen idag har varit fullspäckad från morgon till kväll. Dagen har besått av genomgång av GHD's stylingtänger och Marcus som visade dom var helskön! och vilka otroliga tänger! det ser ut som plattänger men man kan göra alla möjliga sorters lockar, och den är så bra så att den inte sliter på håret heller. Jag ska absolut ha en sån när jag har råd! Efter skolan så åkte jag direkt till en färgaffär och köpte färg till mitt rum, för imorn ska det börja målas, samtidigt som vi flyttar in! men jag ska inte bo där imorn, utan det blir nog till helgen . Sen har jag även gjort insändaren och skickade ett utkast till susanne för att se vad hon säger, finns säkert mycket att ändra på. Har också hjälpt till att packa ännu mer saker i bananlådor och tittat på säsongens sista hemmamatch för bandyn! och vet ni slottsbron spelade 3-3 den här matchen med! och nu har de chans att kvala kvar i allsvenskan! alla har ju trott att det var helt kört men efter två oavgjorda matcher har de fortfarande en chans!!!



ska alldeles strax göra mej klar för sängen, för imorn ska jag upp tidigt även om jag har sovmorgon. För jag ska hjälpa till att flytta lite grejer innan skolan .. sen får jag fortsätta när jag kommer hem om jag hinner :P

känns som det är fredag imorgon! fan också, jobbigt att vara en dag före...

ha det bra! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0