söndagar

godmorgon ! nu är det söndag och söndagar känns så meningslösa ! på söndagar brukar man oftast sitta hemma hela dagen och inte göra något speciellt . Visst är det skönt att ha en dag som man vilar upp sig på men söndagar är ganska tråkiga .. varför inte börja veckan en dag tidigare så kommer den nya helgen fortare ? haha , nej det funkar ju inte eftersom helgen då blir kortare , fast räknas söndag till helg?

idag ska jag bara ta det lugnt som vanligt ! ska spendera hela dagen med min underbara pojkvän som jag inte har sett på hela helgen :O usch , jag dör snart tror jag! fast får se när han vaknar , han lär ju sova bort hela dagen om jag känner honom rätt :P

vi hörs senare ! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0