lov

hej igen! idag är det måndag och första dagen på lovet, (jag räknar faktiskt inte helgen innan som lov). Jag har faktiskt inga som helst planer över vad jag ska göra på lovet . Har ni? De flesta jag känner ska ju åka till Sälen , men inte jag inte .. nej jag ska vara kvar här hemma i Slottsbron och mysa . Eftersom det var ett tag jag skrev så kan jag ju berätta vad jag har hållt på med. Som alla kanske förstår så är det fullt upp med flytten så mycket av tiden har gått åt av det och därför behöver jag inte berätta mer om det, sedan i lördags kväll  var det ju träning i v-bro med herrlaget som gällde , vilket var  mycket roligt och efter det blev det en massa mys och melodifestivalen, sedan en tur till stan för att skjutsa tobbe och sedan hem till jocke och sova. Och igår bestod hela dagen av att kolla på massa matcher typ.. Tittade lite fotbolli sporthallen och sedan skulle jag titta när jocke spelade , men matchen blev flyttad till tingvalla eftersom isen på strandvallen var för dålig , så det var bara att åka in till stan. Och den matchen var nog den sämsta matchen jag någonsin sett! Det såg ut som att varenda spelare i slottsbron var bakfulla, men det hoppas jag att dom inte va :O Efter matchen blev det att åka hem och plocka fram min säng, så inatt var det första natten jag sov i min säng på väldigt länge! och det var skönt även om det bara var en madrass mitt i rummet :P fast idag får jag min sängram så då blir det lite bättre .



så här mysig hade jag det inatt!



idag ska jag va med josse. Får se vad vi hittar på .. åker troligtvis till henne eftersom jag praktiskt taget bor i kartonger än så länge . Jocke är ju i gustavsvik han, så kommer inte träffa han förrän imorn! han skulle ju tydligen träna med boltic ikväll också så då passar det perfekt att ha en heldag med sötnosen josefin ;) usch, kan bara säga er att det ska bli skönt när vi får internet, jag håller faktiskt på att bli tokig !

vi hörs nog imorn! puss&kram

Kommentarer
Postat av: jojjo

Okej. hur går det med flytten då? Idag har jag varit i skolan, sen hemma har jag bara suttit och pluggat.... :(

2009-02-23 @ 19:51:14
URL: http://jojesossosicoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0